2009. március 21., szombat

Móri Borfeszt 2008. okt.

Móri borfeszt 2008.
Mint már olvasható volt, csodával határos módon jutottunk szálláshoz és nem is akármilyenhez. Július vége fele kezdtem el szervezni, abban a hiszemben, h talán még korai, de örülnék, ha tisztán láthatnám, h egyáltalán kit érdekel ez a hétvége. Nagyon hamar szembesülnöm kellett, h igen csak elkéstünk a szállásfoglalással. A sok telefonálgatás közepette és a tavalyi ismeretségnek köszönhetően két kedves segítőre találtam, és így lett szállásunk Csókakőn, jó árban, kellemes környezetben és nagyon jó felszereltséggel.
Eredeti terv szerint 6an érkeztünk volna a pénteki nap folyamán, ketten Bpről autóval, 1 Bpről busszal és mi hárman Győrből. A többiek DragonZével szombat délelőtt folyamán landoltak volna. De DragonZének sikerült magát klónoztatni és klónját elküldte Debrecenbe a koncerte - vagyis lemondta - és ő maga pénteken este lehozta a lányokat.
Úgy döntöttem, pénteken autóval közelítjük meg a tett helyszínét, és nem mással mint a Totoyával. :) Sunshine elvállalta a pilóta szerepet, mivel megkóstoltattam a többieket a diólikőrömmel. Hónom alá csaptam a beígért füves sütit és elindultunk Mórra. Járt utat járatlanért fel ne hagyd, jó nagyot kerültünk -ezt már csak útolag tudom - míg végre beértünk a városba. Hosszas okítgatás után parkolóhelyet is találtunk, majd gyalogszerrel megcéloztuk kedvenc pincé(m)nket. :) Még sikerült elkapni a Kormorán együttes utolsó fél óráját. Sztem ennek csak én örültem, mivel a többiek elég hangosan csevegtek közben. Javasoltam nekik, h míg ez tart nézzenek körül vagy épp induljanak el a pincéhez, hisz tudják az utat. De nem tágítottak mellőlem.
Strong Bull első szivatása: mikor már nagyon kezdtem unni, h ott hangoskodik mellettem és nem tudom nyugodtan hallgatni a zenét, adtam neki egy maflást. Viszont ő nem vette észre, h én voltam. Pont akkor ment el két rendőr mögöttünk. Tibi megkérdezte, h ki adta neki, majd teljes komolysággal válaszoltam, h ők - rendőrök - voltak, mivel hangoskodtál. Érdekes módon a többiek sem látták, h én voltam az elkövető mégsem vették be, h a rendőrök lehettek volna azok. Egész addig nem fedtem fel magam, míg Tibi majdnem utánuk nem ment, h mit képzelnek, ez testi sértés, stb. A Székely himnusz előtt hatalmas szél lett, majd totál megeredt az eső. Természetesen ilyen hogy esőkabát, esernyő nem volt nálunk, minden a szálláson pihent. :) Csuromvizesen értünk a pincébe, ahol mások is szerettek volna helyet kapni, de mi szerencsésebbek voltunk. Öröm, h újra látjuk egymást, füves süti átadás és hely foglalás.
A szokásos menüt kértük: paraszttál és irsai olivér. :) Isteni finom az a bor, teljesen mindegy, h száraz v édes. Kb. 10-f11 tájékán a többiek is betoppantak. Ők is kedvet kaptam egy paraszttálra, közben egy-két pálinka is lecsúszott a torkunkon.
Elindultunk a szállásra, viszont két különböző helyen volt a kocsink. A későn jövök mentek el először, de azt hittük, h ők is benéznek a sátorba, de mi ott is ragadtunk ők nem. Hajnali 2-f3ig roptuk a murván a táncot. Másnap nem lehetett a cipőmre ismerni, el is bujdokolt a kocsiba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése