2009. március 21., szombat

Excel tábla ill. intuició figyelmenkívül hagyása 2.rész

No de a másnap! Fájt mindenem, vagyis inkább csak a balfelem. Nem a legjobb szó a fájt, mert nem kerültem amúgy hirtelen földközeli állapotba, csak a sztrájknál, de akkor puhára estem. A bal térdem ízületi részei, a fejem bal része hasogatott. A múlt. Hajnalok hajnalán csörgött a telefon, épp Párizsba invitáltak, de egyéb okokra hivatkozva, inkább kihagytam most ezt az utazást. Az első programon nem vettem részt, mert képtelen lettem volna rá. Bár ezt egypáran nem bírták felfogni. És elkezdtek ordítozni a fejem felett. Természetesen vizszintes állapotban én is visszakiabáltam, de kultúrált formában. Közöltem is, h nem vagyunk összenöve, mindenki oda megy, ahova akar, és nem fogom megerőszakolni magam és pontban 10kor felkelni és reggelizni - amire képtelen lettem volna - és elmenni a kilátóba. Na ez is csúcs, kocsival kirándulni és kb. 20 percet gyalogolni és azon panaszkodni, h hát sajna nem lehetett felmenni teljesen. Szóval, ahogy kiléptek az ajtón, kezdtem jól lenni. Hideg zuhanyt vettem, ilyenre sem volt még példa soha. Próbáltam magam mindenféle téren helyre tenni. Mikor úgy gondoltam, h na már megszűnt a világkörüli út a fejem részére, akkor bekapkodtam a szemes takarmányaimat is. Majd megcsörrent a telefon, Zs szólt, h 10 perc múlva ott vagyunk. Ilyn még nem fordult elő velem, h szinte le sem tettem a telefont, de megfordult a gyomrom és irány a legkisebb helység. Akkor jöttem rá, h vannak dolgok, amiket nem bír bevenni a szervezet - szerencsére fizikai dolokként most nem adta ki - és rájöttem, h ki az, aki irritál.
Szóval, megjöttek. Nagy vehemenciával előadták, h a mai II. program, strandolás. De hogy legyen benne egy csavar, ne Révfülöpön, hanem Ábrahámhegyen, nem értettem mindegy. De előtte még menjünk el Badacsonyba a Kisfaludy házat megnézni. Mivel a rend őrei kitalálták a zéró toleranciát, ezért inkább megkértem P-t, h még odafelé vezessen ő, biztos, ami biztos. No itt is kaptam egy számomra megfoghatatlan magyarázatot, h miért fulladt le neki olyan sokszor a drágám. Mivel olyan halk a motor, h nem tudja korrigálni a vezetési dolgokat. Hát a yaris nagyon hangos a káskájhoz képest, ja és hogy benzines, nem dízel. Szóval, Badacsonyban le volt zárva az út, rendezvény miatt, vissza Btomajba és onnét közelítettük meg a helyszínt. KT utasai belementek volna a full gyalogos feljutásba is, még én is, pedig még nem voltam 100%an a topon. De volt, akinek kb. 20 perces gyaloglás, na okés, volt benne egy kis kaptató soknak tűnt és lecsapott egy hisztit. De akkor is közöltem, h 10 embert nagyon nehéz együtt mozgatni. Szavazáskor én épp telefonáltam, de a figyelmesebb emberek, tudták,h én tuti nem szavazok a 19fokos vízhűmérsékletű strandolásra. Így gyalog, mind a 10en elindultunk felfelé. Ment a dünnyégés, h miért nem kocsival. Másfél kocsi széles volt az út felfelé, szinte csak 1-esben lehetett volna közlekedni, szembe forgalom is akadt, no meg a töménytelen gyalogos. Szenvedés lett volna az autónak, de sztem élmény a gyalogosnak. Felértünk, tátogás a látványban, dünnyögők egyszerre az étterembe irányultak és a tűző napra bírtak leülni. Még szerencse, h vittem az ausztrál nyugdíjas kalapomat és a nélkülözhetetlen napszemcsimet. Közben az eső is el kezdett cseperegni, negatívok megint megszólaltak, h nem lesz strandolásra lehetőség. Ebédeltünk, már aki tudott és elindultunk lefelé. Z és P megpillantott egy kis villát, amit természetesen fel kell térképezni, velük tartottam. Visszafele jövet, csak a tájban gyönyörködtem és nem törődtem az út milyenségével. Kibicsaklott a bokám, olyannyira, h el is estem, még szerencse, h kéznél volt a kezem. Pár perc reikizés és mentem tovább, mitha mi sem történt volna. Persze, kicsúszott a számom, h " ezért nem akartam én idejönni".
Strand. Nem vettem át a szálláson a fürdőruhát, mert badarságnak tartottam, h egésznap - ami még maradt belőle - abban nyomorkolódjak. Elindultam átöltözni, morogtam magamban, de előtte feltérképeztem, h melyik a női wc - 2in1 :) - de mindezek ellenére becsattogtam a ffi klotyóba. Mögöttem jött két srác, és persze röhögtek rajtam, bár egy idő után én is magamon. Mondom nekik, h miért nem szóltatok? - Vártuk a hatást! :)))
Napozás és olvasás és full passzivitás. Á füttyentett és mindenki - kivéve a csajok:Sz,D és szerény személyem KT - vonult a jegesmedvének való vízbe. Érdekes, h szinte 99%ban csak pasik voltak a vízben. Vajon miért?! Nem is értem! Még elmentek röplabdázni, majd f7 fele Á felkiáltott, h menni kell, mert nem fő meg a vacsora. Fúúú, nekem ezek az időbeli korlátoltságok nem igazán jönnek be.
Mikor visszaértünk, már éheztem. Közölte velem Á, h majd eszel addig gyümisalit. Gondoltam magamban, majd eszek, amit épp megkívánok. Falatoztunk egyet, paprika-szalámi-kenyér egy kis nasi stb. Engem nem kell irányítani, majd koordinálom magam, eddig is ment, ezután is fog, nem kell segítség, főleg nem tőle.
Mivel hatszázezren tolongtak állandóan a konyha mosogatórészlegénél, ezért úgy döntöttem, h hagyom őket, ha ez nekik jó. Nem én akartam annyira kotyvasztgatni. Itt is megszólal Á: "Nem meg mondtam neked, D, h Te nem fogsz mosogatni!" Sztem, ha ingerenciája támad rá, akkor miért nem teheti meg?! Majd a vacsit nem kinn a szabadban költöttük el, mivel nem akartuk, h a szúnyogoknak is legyen jó kis vacsijuk ezért a benn terítettünk meg. Majd ekkor is hozta Á a formáját: " Én a P családdal vagyok hajlandó egy asztalnál enni!" Azért ennyire nem kell kiközösíteni a másik x embert. Fejbe tudtam volna vágni egy baseball ütővel. De mivel én nem vagyok ilyen tapló, mint ő, ezért inkább hagytam és bementem a konyhába és nagyon jó társaságban vacsiztunk, sőt utána még a maradék füves sütit is megettük.
Játék, activity, utálom. El kezdtek azon variálni, h miért nem játszom, elindult a győzködés. Határozott nem volt a válaszom. Majd Á és Zs szólt T-nek, h győzzön meg engem. Majd T: " ha nem akar, akkor nem jön, nem fogom megerőszakolni, h olyat csináljon, amihez nincs kedvem" Na ez a beszéd. :)
Szombaton éjfélkor már mindenki az ágyban landolt. No, ez sem egy bevált mutatvány nálunk. Egyre másra azon járt az agyam, h az augi hétvége sokkal, de sokkal jobb lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése