2009. március 21., szombat

10 kicsi indián - 2. rész

10 kicsi indián 2.
Hajnali 3/4 7kor felébredtem, az égbolt besimulva, ömlik az eső. Baszki, én nem készültem B tervvel, ma vár, strand és este strandbál van a porondon. Visszafeküdtem és minden fordulásomnál énekeltem magamban a süss fel napot és kértem a szelet, h fújja odébb a felhőket. Mire felkeltem, szikrázó napsütés lett. :)))
Korán kelők elindultak felfedezni Szigligetet, de mielőtt útjukat megkezdték volna a szállásadó férje, kérte, h a (spirituális) vezető keresse majd fel. Szerény személyem volt az, aki még aludt, hajnali fél 12ig, majd nyugodtan megreggelizett, segítséget kért és levágtázott a földszintre. Ahol is egy nem túl egyenes ember várta. Nekem vhogy így jött le, ha vki akar vmit, az nézzen a szemembe és úgy mondja el, h mi légyen. Szóval, kiszámolták 1 éjszakára és 2 éjszakára is a szállás árát. Utána közöltem a taggal, h nem vagyok hajlandó délután szállást keresni, programunk van. Legközelebb, ha kiadják a házat, akkor írják bele, h ők is itt laknak és csak szolíd társaságoknak, családoknak javasolják. Mikor elkérte a pénzt - többen mondták utólag, h miért adtam oda - közöltem, h számlát is kérnék róla. Persze, ezzel nem tudott szolgálni, sőt még a nyugta is necces volt, mert csak az asszonyság tudta, h hol van. De a tag mondta, h a felesége már hívta, h ott vagyunk-e még. Ott a pénzmagot, majd átvételi elismervényt írt róla.
Így vmennyire nyugodt szívvel indultunk neki a várnak. Kellemesen csalódtam, azt hittem, h hosszabb és meredekebb lesz. Hello Kitty nem jött fel teljesen, benne is kellemesen csalódtam,h legalább a vár falakig feljött velünk. Gyönyőrű a kilátás a várból, jó sokat kattingattam. Visszafelére még nagy nehezen magunkba nyomtunk egy-egy fagyikelyhet, majd indultunk a szállásra, h gyors átöltözés után induljunk a strandra.
Közben ledumáltam Őrangyalékkal, h vasárnap délelőtt mennénk a dvdért. 11re beszéltük meg a randit, Balatonszepezden.
Szombaton még úgy döntöttem, h nem igazán barátkozok meg a vízzel, de még Woodstock és Hello Kitty is betársult. Ők olyannyira fáztak, h be is takaróztak. A lángosról lecsúsztunk mivel Strong Bull és Black Spirit az utolsókat ették meg.
Este újra megjártuk a strand utat. Ami mondanom sem kell, nem 20 perc, mint ahogy azt mondták, volt az 30-40 perc is. Strandbálra igyekeztünk, Hello Kitty nem jött, mivel a sok sétafikában bedurrant a lába. Előtte azért jól összemelegedtek Strong Bullal. Mindegyikünk kezében egy-egy üveg pia és közben csevegtünk. :)))
Szóval a bál, kurci jól sikerült. Strong Bull így indult neki a bulinak: úgy megpörgetlek, mint kurva a retikült. :)))) Összejött, annyit táncoltam és jókat nevettem és nagyon-nagyon jól éreztem magam. A fiúk úgy szólván enyhén illuminált állapotba kerültek. Az utolsó egyveleg túl hosszúra sikerült, már alig bírtam szuflával, de azért végigvittem a táncot. A csajok már nem bírták kivárni így ők elindultak, de kb. előttünk 10 perccel érkezhettek a szállásra.
Megint hajnali 3kor feküdtem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése