2009. március 21., szombat

Dezsávű :) 2. nap este ill. 3. nap

Szombaton este a túra után, Mami várt minket paprikáskrumplival. Már idejét sem tudom megmondani, h mikor ettem ilyet utoljára, nagyon jól esett. Viszont, személy szerint eszméletlen fáradt voltam. Péteréknek megígértük, h megvárjuk őket a vacsival, de farkaséhesek voltunk. :) Megjött Zsuzsa is, finom még meleg márvány sütivel, hozott házi mandulát illetve a hátizsákokból előkerült a maradék süti is. Utólagos bocsánat, hogy eljöttem előbb, de nem bírtam volna sokáig ott üldögélni, mert akkor tuti, h elalszok. És köszi Maminak az ajándékot.
Mire Trudiék is hazaértek, addigra megszabadultam az út porától, beszéltem Anettal is. Este feltöltöttük még a fotókat, jókat derültünk és kellemes fáradtsággeal eltettük magunkat holnapra.
Vasárnap is választhattunk programot. Vagy SpirVezetőnkkel bmegyünk f10re Győrbe ünnepségre, vagy 10kor misére megyünk ott helyben. Nekem a későbbi időpont jobban tetszett.
Mise után elváltak útjaink, és Ági fele vettük az irányt, mivel a vasárnapi ebédre az övéi vagyunk. Mindenki akar belőlünk egy darabot. :) A bejutásunk sem volt egy mindennapi. 1. próbáljuk meg a kapot kitépni a helyéből, ha ez nem megy, akkor 2. próbálkozzunk a szomszédok felöl bejutni. Ez a már sikeresebb volt. Betérünk a házba, azt hittük, h sehol senki, egyszercsak vki jön lefele az emeletről. Szerencsére, csak a Milán volt. Ja, mondanom sem kell, ma is egésznap esett az eső. Ez onnét ugrott be, h Milán ment volna Győrbe, a nagymamájához bringával, csak épp az eső egyre jobban esett és így kedves anyukája bevitta őt, minket pedig ott hagyott a vasárnapi ebéd: borsóleves, amibe még tésztát főztünk ill. palacsinta. Most, aztán sok ember meg fog botránkozni azon, amit írni fogok, h életemben most sütöttem először palacsintát. Eddig nem volt rá szükségesm, mindig megcsinálták helyettem. Nagyon jól sikerültek, azt mondták a szakavatottak. Előételnek padlizsánkrém volt pirítóssal, majd borsóleves és különböző töltelékű palacsinták. Vmivel 1 óra előtt elindultunk Győrbe, az Esztert vittem az állomásra, felraktam a vonatra, integettem neki és a szakadó esőben elindutlam én is hazafele telis tele a hétvége jó kis pillanataival!!! :)

Néhány mondat, szófoszlány, amit megjegyeznénk, mert nagyon megtetszett:
neked is osztottam lapot: mikor a Péter az Istvánnak szalvétát adott
fél cédula:
légyott: Péter mondta Trudinak, bár csak egy légy volt ott :)
becsaptam az ajtót, mert azt mondtam neki, h nyitva volt
mögöttem - vmi kajáról volt szó, és Péter szegedi tartózkodása érződött ki, h megettem :)
elszállnak a - helyesbítés,nem lapok, hanem - Napok : mikor Sziszkó kezéből kiesett a naptár
szilvihar: szintén Péter, szombaton este a Szisz mesélt vmi szélviharról aztán innét jött
még volt egy pár, de elfelejtettem, de Eszter tuti, h emlékszik rá, úgyhogy majd pótlom.

Legközelebb a Pilisbe megyünk, és megint Csanakon alszunk szombaton, most a Zsuzsánál, mivel már ő sem akar ki maradni belőlünk! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése