2009. március 21., szombat

Kökénytúra - sok bosszankodással

Az eredeti lelőhelyen -ahol tavaly olyan sokat sikerült szedni - idén alig találtunk vmit. Anyu szerint, már biztosan leszedték. Sztem, nincs olyan sok elvetemült ember, aki ilyet művel. Úgy döntöttünk, h új területet fedezünk fel, irány Krisztina-berek - ez a web oldal mennyire friss, azt nem tudom, de már kutakodok tovább. Itt hatalmas csalódás ért, az odavezető utat illetően, a régi jó kis kavicsos út helyett, hepe-húpás, gidres-gödrős ut várt, a sár már szinte mellékes volt számomra. Megtaláltam az erdőhöz vezető utat, csak félig tudtam bemenni, mivel úgy ítéltem meg, h a kocsi lehet, h ott maradna. Így gyalogszerrel fedeztem fel. Telefonon kértem megerősítést, h jó helyen járok-e. Miközben csevegtünk, közöltem, h itt nincs kökény, annak ellenére, h az erdő stimmel, viszont a méhkaptárakat nem találtam meg. A telefonháttérzajából annyit hallottam, h vaddisznó. Rákérdeztem, h mit mondanak ott a háttérben? Közölték, h ott nagyon sok vaddisznyó van. Hááát, egy pillanatra megállt bennem az ütő. El kezdtem fülelni és valóban, vmi mozgott ott. No, megiramodtam és nem néztem, h bokor v mi állja utamat, gyorsan ki. Úgy ugrottam ki az erdőből, mintha kilőktek volna. Majd közöltem, h ide legközelebb társasággal és olyan járgánnyal vagyok hajlandó jönni, ami átmegy mindenen, azaz vmi jobb terepjáróval. Ekkor elgondolkodtam egy pillanatra, lehet, h jobb lett volna nyáron kipróbálni a apu traktorgyát...Késő bánat.
Tovább iramodtunk, a Mosonszolnok-(Albertkázmérpuszta)-Várbalog szakaszra, mondván, h ott is lehetnek kökénybokrok. Hát kökény, nuku, viszont, itt meg úgy látszódott, mintha 3 ló elszabadulva, futkározna a nagy semmibe. Már szinte láttam lelkiszemeim előtt, ahogy a kocsi elé áll...De szerencsére, karámba voltak, de gyöngyőrűszépségek!!! Ahogy kanyarodtunk el, úgy tekeredett ki a nyakam, persze közben vezetnem kellett. Arra gondoltam, ha nyernék a lottón - ennek kicsi az esélye, mivel nem lottózok - akkor Kázméron vennék egy házat...Idővel felébredek! :)
Megtettük ma a tiszteletkört a kökénynek, úgyhogy holnap ebéd után, ha az időjárás engedi a vésztartalék helyre megyünk el. Remélem, h ott még akad, mert így nem lesz lekvár, még mutatóba sem. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése