2009. március 21., szombat

Excel tábla ill. intuició figyelmenkívül hagyása

Avagy a hétvége fő alappillére. :) (Jelen esetben csak kezdőbetűket fogok használni, nem szeretem, de ezt most így látom jónak)
Eddig és úgy érzem, h ezután is a hosszú hétvégék alatt azt értem, h totális kikapcsolódás baráti társasággal. Ez most nem jött be. Előzmény: kb. 1 hónappal ezelőtt eldöntöttük, h mikor is valósítjuk meg az I. BNH-t (Balatoni Nosztalgia hétvége). Majd jó pár email váltása után újabb táblázat érkezett, h ki mit hoz. Következő email - tavalyi társaságnak fontos alapanyaga volt - a piákról szólt, ki mit szeret, azt hozza.
Pénteken mi (P és én) érkeztünk utoljára, nem is bánom. Feleslegesnek tartottam, h előbb, mivel az időjárás nem volt vmi kegyes hozzánk az elmúlt napokban. 5 óra volt a tervezett időpont Győrből, hoztam a formámat késtem, közel 1 órát, ha nem többet. n2kor hazaértünk a fodrásztól ill. egyik barátosnémhoz is besurrantam Króm-Jód-Lkarnitin bogyóért, h ne éhezzek annyira. Ebéd, majd gyors süti sütés. Megrendelésre, a Varázssütit kérte Z. Párhuhazom programként kozmetikus, bundátlanítás, mivel a házi változathoz nem volt kedvem. Itt már késés is közrejátszott 10 perc, szerencsére anyu is hazaért időben és felügyelte a sütit. Végül is, otthonról időben sikerült elindulni, de még be kellett futnom a tescoba. Természetesen ismerősökben is botlottam, prtokolláris szövegváltás majd indulás tovább. Kb. 5 óra fele sikerült Móvárról kikecmeregnek. Gondoltam elmegyek a Szigetközi úton mégse kelljen átbumlizni az egész városon. Útközben úgy döntöttem, h inkább párhuzamosan futok az egyre jobban sötétedő felhőkkel, sajna a városban - pont a bepakolásnál - össze is találkoztunk. Onnantól kezdve versenyt futottunk, hol előttünk, hol velünk tartott.
Pápánál előbb kanyarodtunk le, mint hogy kellett volna. De nem bánom, mivel olyan helyeken jártam, ahol még eddig nem. Érdekes, h senki más nem hiányolt minket, csak a "párok". Azért idézőjel, mert én csak egy jó barátomat vittem, és így utólag nem bánom, sőt. 8 óra után pár perccel meg is érkeztünk, majd vacsi és úgymond játék. Az első vmi "bárs" játék volt, kockajáték. Eddig se mondott semmit és ezután sem fog. Előkerültek a nedűk is, továbbra is kitartottam a pálinka mellett, finom erős házi szilvapálinkával kínáltak welcome drinkként.
Azt tudni kell, h volt két műanyag szék, akik harcoltak a munkájuk ellen. Nem voltak hajlandóak a rátelepedő testeket kb. 5 percnél tovább tartani. Miután megunták a feladatukat, akkor egyszercsak el kezdett kicsúszni a jobb lábuk. Ennek jelentősége lesz a későbbiek folyamán. Z-nek normál állapotban majdnem sikerült lekeverednie egy sztrájkoló székről.
Szóval, iszogatás. Majd mikor már kissé unalmas volt a barsos mutatvány előkerült a "bevállalod v nem vállalod" c. kérdezz-felelek. Közben persze T sztorizgatott, mint rangidős és élményekkel teli pasi. Egyszer csak mikor már mindent untunk, Á kitalálta, h menjünk le a partra és fürödjünk. Erre persze csak a legelszántabbak és legmeggondolatlanabbak vállalkoztak. Mivel a víz közel 19 fokos lehetett, éjjel volt. Jó buli lett volna ez kb. 23 fokos vízben és kb. 25fokos levegő hőmérséklettel. Lehet, h túl beszarinak tartanak, de vhogy nem szeretném magam min. 1 hónapig kúrálni, azért mert ostoba voltam. Útravalóként még vittünk magunkkal jägert is. Ez volt a baj. Mivel, a piás emaileseknek csak a szája volt nagy és az írótehetségük, h mit hoznak, de vhogy a gyakorlati rész kimaradt az életükből. De nekem nem. Sajna, ittam a hp-ra jägert. Mire visszaértünk a szállásra kellőképpen hatott a dolog. Világkörüli útra indult a fejem a nyakam körül és természeten kifogtam a sztrájkoló székeket, 3x is partra vetettek. Így ért egy idő után véget a péntek estém . Én hoztam a formám, más csak hang volt. Komolyan mondom, egyesek úgy itták az alkoholt, mintha forró teát szürcsöltek volna. Mindenre emlékszem... :))) Arra is, h az éjszaka folyamán - és bocsi mindenkitől - smst küldözgettem. Nappal már arra fogtuk a könnyező dolgokat,h a negatív energia így távozik. :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése