2009. március 21., szombat

Fringes hétvége - Piknik

Tehát, fél 2kor indultam a Lehel térről, 2re elméletileg a Mammut előtt kellett lennem. A nyugatinál soha nem bírok első nekifutásra a felszínre keveredni. Hosszas kanyargás után sikerült úgy feljönnöm,h tudtam is merre kell menni, nem kellett megkérdeznem senkit sem. :) Magam is csodálkoztam, h pontban 2kor ott álltam a megbeszélt helyen. Viszont sehol senki. Egyszer csak látok egy Gyuri papa formájú embert, szatyrokkal, gondoltam nem ő az, hát mit mászkálnak itt ennyi táskával. Majd hátulról egy "Jó napot" fogad, a Margó volt. És igen, akit láttam az a Gyuri papa volt. :) De hát hol vannak a csajok a kajával!!! Lassan ők is megérkeztek és elindultunk a Millenáris felé. Csöpörgésre állt az idő, természetesen, csupa negatív ember szólalt meg: "mindjárt esni fog" "ne essen" Nem ám azt mondták volna, h süssön ki a nap. A sok pozitivum, amit begyűjtöttem a 3 órában, hamar elszívásnak indult. :) De aztán mégis csak a pozitiv erő kapott szárnyra. Kisütött a nap. Letelepedtünk, és neki álltunk eszegetni. Bár a szerencsésebbje, megkóstolhatta a finom vodkát is, én csak szagolhatom még egy dbig.
jajj, még a klub végén kaptunk Merci csokit, gyors beraktam a táskámba, de addig kiabált, h egyél meg, míg elajándékoztam. :)

Nagyon éhes voltam, úgyhogy nem néztem, h mennyit eszek, no meg nagyon finomra sikeredtek az ételek.

Repertoár tartalma:

medvehagymás-sárgarépás kence: füstölt karavánsajt elmorszolva, a sárgarépa lereszelve ill. apróra vágva a medvehagyma, összekeverni és már kész is. Ha nincs medvehagyma, fokhagymával helyettesíthető, bár sztem lilahagymát is lehetne a színkavalkád miatt. :)))

Tonhalkrém: olívaolajos tonhal összekeverve vajjal, felturbózható fűszerekkel is. A tetejére citromkarikát lehet elhelyezni.

Görög saláta, jelen esetben kimaradt belőle az olívabogyó illetve készült egy oregános változat is.

Padlizsánkrém, ahogy én készítem, a gasztros bejegyzésben megtalálható :)

citromos édeskenyér mandulával

Margó által készített mákos és gesztenyés bejgli

két féle kenyér aszalt paradicsomos és olívabogyós www.jokenyer.hu

vajas kifli, sajnos ilyet nálunk már nem lehet kapni, csak azt nem tudom, h miért nem?!

vodka, bor, meleg tea - olyannyira, h sikeresen elégettem a nyelvem és a torkom - rostos, ásványvíz

Kb. 2től 5ig ettünk, no nem folyamatosan, csak mindig jöttek újabb emberkék, akiket kínálgatni kellett. 5körül összecsomagoltunk és mivel nem találtunk ruhatárat, szerencsére a Sárkány kocsival jött és oda be tudtuk rakni a táskákat. Becseszett volna, ha a hátizsákomat végig cipelni kellett volna. Idén annyi helyre nem mentünk, de vmiért mégis nagyon jól éreztem magam. Megnéztük a Karaván Famíliát, be szerettük volna menni Harcsa Veronikára, de már az ajtóban tömeg fogadott. A színdarab elmaradt. Még szerencse, h volt előinformátor és nem kellett elmenni addig. Így is kb. éjfélig bírtuk. Sárkány felajánlotta, h hazavisz - albérlet - minket, hááát én nem mondtam nemet. Azt mondta: "lekvárért bármit". Azt hiszem, ez felelőtelen kijelentés volt részéről. :))) Kapott két tombolás lekvárt, egy stököst és egy kökényt. Azt csak azért, mert a stök kicsit, kicsinyke üvegre sikeredett. Szállok be hátra - a legmagasabbnak sikerült hátra, középre beszállni - egy labda utamat állta. De sebaj, gondoltam hátra rakom a csomagtartórészbe, úgy ahogy nálunk van, tehát nincs roló. Igen ám, de felnyitották közben a hátulját, a labda viszont útnak indult. Még szerencse, h időben bírtam kiabálni és elérték. :))) Irány haza.
Majd after party következett. Megettük, amit még meglehetett, képeket nézegettünk, forró vízben zuhanyoztunk, mert azért estére lehűlt a levegő, csevegtünk és régi idő szerint éjjel 2kor kerültünk ágyba.
Vasárnap már csak egy ebédre futotta a Kiadó Kocsmában, végre az Anettal is tudtam talizni egy keveset, aztán irány a vonat. Hú, ott aztán kiakadtam. Míg elmentem a táskámért a csomimegőrzőbe majd a vonathoz kb. 4x kérték el a jegyem. Ha épp rohanok mert kb. pár perc van az átszállásig, akkor elképzelhető, h emiatt a rendelkezés miatt késem le. Az frankó lenne.
Este 8ra élményekkel teli és újabb találkozásra várakozással értem haza.
Legközelebb Szisz Cosmetics szülinapján talizunk. Természetesen ott már főzőcskéznem is kell. Lehet úgy megyek, mint a Bandi a hegyen. Amire szükségem van, azt belerakom a hátizsákba. :))) Bár többen is felajánlották a lehetőséget, ahol kotyvaszthatok kedvemre, különböző konyhai herkenytyűkkel.
Május 31én Margóékhoz vagyunk hivatalosak kerti partira! Úgyhogy sztem, az lesz az utolsó dátum, h Bpn leszek és utána már csak ősszel. Vagy a jó ég tudja. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése