2009. március 21., szombat

10 kicsi indián - 3. rész

Nem mertem még remélni sem, h a Tibi elkészül 10:00-ra. Időben szóltam neki, h kelljen fel, mivel tudtam, milyen a másnap nála, mennyire lassú felvétel. De most nem. Elpakoltunk és akkor nyugodtam le, mikor kiléptünk az ajtón és viszontlátással elköszöntem. ET szerint mondani kellett volna, h majd ajánljuk a barátainknak is. :)))
A többieket levittük a strandra és ET (=Woodstock) elindultunk Balatonszepezdre. Egy dbig bírtam követni a fejben megtartott útbaigazítást. Hogy ott az utcák milyen össze-vissza vannak, az vmi szörnyű. Megy egyenesen egysezr csak vesz egy jobb kanyart és úgy folytatódik tovább. Viszont az egyenes szakasz folytatódik csak más néven. :) Szóval odaértünk, sőt előbb, mint ahogy ők hazaértek volna. Kicsit csevegtünk még egyszer megköszöntük, amit értünk tettek és irány Badacsony. Leparkingoltam, mivel ET onnét ment haza, kicsit sokak lehettünk neki. :))) Ettünk egy sajtos-tejfölös lángost, amit sztem csak a szemünk kívánt, majd mire félig megnyammogtuk már lehetett is az állomásra menni és a vonatot várni. :) Feltettem az 1 órási vonatra majd irány Szigliget.
Pont találtam egy szem parkingoló helyet, mivel a nagy döggel nem olyan egyszerű parkolni. :) Kb. f2 fele érhettem oda, megebédeltünk aztán átvedlettem én is, sőt bele is mentem a vízbe. Ami nálam nagy szó! De sztem ez a víz nem volt 22 v 23 fokos. Úgyhogy gyorsan ki is húztam. Irtózatosan tűzött a nap, pedig volt rajtam kalap is, de így is kaphattam napszúrást. Már alig vártam, h f6 legyen, mikor is vittük Black&White Spiritet a vonatra. Szépen elindult mindenki hazafelé.
Ilyen jó hétvégém már rég nem volt. Remélem, a móri bornapok is hasonlóan jók lesznek, csak még szállást kell keríteni...:)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése