2009. március 21., szombat

10 kicsi indián

közül csak 7 ért le Szigligetre, de sztem az ottaniak életét így is megkeserítették a hétvégére. :)
Természetesen óriási késéssel indultunk, de - ha jól emlékszem - a tervezett időpontra odaértünk. Odafele még elintéztem két-három telefonhívást. Felhívtam az Őrangyalainkat is, h mikor tudnám elhozni a dvd lemezt. Majd mondja, h jeleneleg a Balatonon vannak. Közöltem, h mi is oda igyekszünk, majd kiderült, h van nála épp egy példány. megbeszéltük, h vasárnap majd odaugrok érte. Nem érdekelt, h milyen messsze is van, mégse bpre kell érte mennem. :) Persze oda is kell(ene) már menni...
Kivételesen nem tévedtünk el. :) Jó volt a navigátor.
Hogy ezt milyen szakaszosan írom. De hát most olvastam Fejős Éva oldalán, h hogyan jön az ihlet, ha nem is írunk?! Milyen igaz. :) Ráadásul, nem telik el nap, h ne elevenedne fel pár szóban is Szigliget. Lehet, nem lesz olyan fordulatokban gazdag az elbeszélés mint eddig, de hát most enniyre futja...
Pénteken este megérkeztünk még ketten, Anett (Sunshine) és Tibi (Strong Bull) már kibérelték maguknak a szobákat. Megtörtént a bemutatkozás, de semmi kivetni valót nem találtam a szállásadókban. Bár azon csodálkoztam, h ott laknak alattunk. Kicsit csevegtünk, majd lementünk a vonathoz a többiekért. Szigligetre autó nélkül ne menjen senki, mert borzasztó messze van az állomás a falutól. Szép hely szó se róla, de mégis csak autós változat.
Megkaptam az ajándékomat, amiről már tudtam, csak a csomagolás és a hozzájáró szövegről nem. Majd beírom ide is. Idővel. :)
Mikor már a csapat együtt volt, mindenki megismert mindenkit, elindultunk az éjszakába. Mivel 11 tájt sorra zártak be a vendéglők és a pincék ezért egy esküvőn kötöttünk ki. Azt mndta a pincér, h kiszolgál minket, de csak kívül. Nem lehetett olyan jó esküvő, ha mindenki kinn volt. Körös-körbe villámlott és egyre közelebb éreztük magunkhoz, legfőképp Black Spirit. Javasolta, h jó lenne ha elindulnánk a szállásra, mivel 5 perc múlva leszakad az ég. Tudhattam volna, h igaza lesz, mert jó pár dolgot már meg"jósolt" nekem, de inkább az elázást választottam. White Spirit, Sunshine, Black Spirit, Hello Kitty megiramodtak, mikor pár csepp eső lehullott. Mikor már szaporázta magát, akkor már Strong Bull is futóra váltott. Vhogy nekem se ingerenciám se egyebem nem volt arra, h fussak, ezért szarrá áztam, de Woodstock is velem tartott. Soha nem hagy cserben, de most ráfázott, elázott. :)
Miután szállásra értünk, átöltöztem, a szülinapra kapott hálóruhát vettem fel. Jókedv, kacagás vett erőt rajtunk, egy kis zene, bor és a feljövő szállásadók, h vegyünk vissza. Azt nem értem, h ha kiadják a házat és fogadnak 7 fiatalt, akkor mit várnak, h olvasni fogunk?! Semmi extra nem volt, hallgattuk a zenét (Hungária) táncoltunk. Megint feljöttek.
Hajnali 3kor nyugóvóra is tértünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése