2009. március 20., péntek

"drága" hétvége,

,amiről azt hittem, h nagyon jó lesz. De mint tudjuk jó és rossz, fény és árnyék együtt jár.
Már a péntek este is érdekesen sikeredett. Muffint szerettem volna sütni a szombati kirándulásunkra, úgy, ahogy tavaly is tettem. Idén másképp lett.

Szombat reggel - természetesen csúszással - elindultam. A kúton félreértettek, 5 helyett 6e-ért tankoltam, végülis vmilyen szinten mindegy, h mikor megy bele a fenn maradó mennyiség. A kalapomra sikerült kötőt is vennem, h nehogy elfújja a szél,a reptéren.

Negyed óra csúszással sikerült összeszednem a társaság többi tagját is. Mivel nem értem oda időben, ezért úgy döntöttek, h elindulnak gyalog. Nehezen, de sikerült meggyőznöm őket, h azért én gyorsabb és kényelmesebb vagyok. Így utólag talán túl gyorsnak bizonyultam. Pér előtt már kissé drágává vált az egésznap. Fényképeztek, csak előtte nem szóltak. Ráadásul a "kedves autóstársak" is restek voltak jelezni, h lassíts, vigyázz. Ha én ilyet látok, mindegy, h ki az, de villantok neki, h VIGYÁZZ!!! Erre felé nem szokás, 10eFt-tal kezdtem a napot. Királyság! Bár ha eladok 20 üvegnyi lekvárcsodát, akkor máris bejön a bírság ára. :)))

Ma (hétfőn) kaptam egy viccet, hát sajnos későn. Lehet nekem is ezt meg kellett volna játszani, szombaton reggel:

"A rendőr leállít egy szőke hölgyet.
- Gond van? - kérdi a nő.
- Gyorsan vezetett. Kérem a jogosítványát.
- Hát, sajnos nincs nálam. Már negyedszer vonták be alkoholos befolyásoltság alatti vezetés miatt.
- Értem. Akkor kérem a forgalmit.
- Sajnos az sincs meg. A kocsi lopott!
- Lopott?
- Igen. A tulajt megöltem, és feldaraboltam.
- Micsoda?
- Testrészeit nejlonba tekerve betettem a csomagtartóba.Megmutassam?
A rendőr döbbenten nézi a hölgyet, aztán a kocsijához megy, és rádión segítséget kér.Kisvártatva öt rendőrautó érkezik szirénázva. A parancsnok előreszegezett fegyverrel közelít a nőhöz.
- Hölgyem, feltartott kézzel azonnal szálljon ki a kocsiból!
- Valami baj van? - kérdi a nő ártatlanul.
- A főtörzs azt állítja, hogy ön autót lopott, a tulajdonosát pedig megölte.
- Micsoda?
- Nyissa ki, kérem, a csomagtartót!Az asszony felnyitja a csomagtartó tetejét. A csomagtartó teljesen üres.
- Ez az ön kocsija? - kérdi zavartan a parancsnok.
- Persze. Itt a forgalmi.
- A kollégám azt állítja, hogy önnek jogosítványa sincs .
A nő keresgél a táskájában, aztán előveszi a jogsit. A parancsnok átvizsgálja, az engedély azonban kifogástalan.
- Köszönöm hölgyem. A kollégám szerint ön jogosítvány és forgalmi nélkül lopott kocsit vezetett, tulajdonosát pedig feltrancsírozva gyömöszölte a csomagtartóba.
- Fogadjunk, azt is hazudta, hogy a megengedettnél gyorsabban vezettem!"

Az újság úgy írta, h 25-30e embert várnak, nem tudom mennyien lehettek, de sokan voltak. A kocsival, sajna, most nem itt elől állhattunk meg, hanem ahol májusban felszálltunk a vitorlázóval. Szikrázó napsütés, a szél sóhajtozott elég rendesen, a tűzoltók néha helyettesítették a felhőkből áradó esőcseppeket. Ők szóltak előre! :)

Az igazat megvallva, engem inkább csak a légi programok érdekeltek. Ahogy nézem a programot, látom, h az első ejtőernyős ugrásokról lemaradtunk. Viszont a többiek láthatták Veres Zoltán műrepülését, ezalatt én próbáltam megtudni, h lehet-e vitorlázóval menni. Jó lett volna, mert lehiggadtam volna kissé, megnyugtató érzés ott a levegőben lenni. Most ez nem jött össze, mert se hely, se idő nem lett volna rá. Ebéd előtti progi volt: Cessna 3-as kötelék (Olasz Tibor, Emődi József, Porcsalmy Zoltán), KA-26-os helikopter mg-i bemutatója, vitorlázó műrepülés.

Ha találnék legalább 2-3 ember fanatikust a környékről, akkor az aug 11-ei esküvő után tuti, h leiramodnék Kecskemétre. Ennek kb. 1% esélyt adok, h összejön. Újdonsült ismerősöm -akit nem bírok, csak Petinek hívni, pedig Feri a becsületes neve :) - is állítja, h nagyon jó a kecskeméti repnap. Mióta tudom, h nem biztos, h odaérek, azóta nem is olvasom a hírlevelet, illetve az iwiwen az üzenőfalat, ha írnak. Nem fájdítom a szívem.

A földi programok alatt szomjunkat oltottunk, elmentünk a hangárba, ami kimaradt a májusi napból, illetve próbáltam kidertíteni, h mennyire gáz, ha nem vagyunk ott a tombolasorsoláson. Nagy nehezen sikerült kideríteni, h semmi gond, mert benn lesz a Kisalföldben. Díjazznám, ha nyertem volna egy kis repülést, Feri lemondott az ő nyereményéről, Csilla nem nyilatkozott eddig még.

Talán van mód rá, h kedvezményesebben jussak tandemes ejtőernyős ugráshoz. Igaz, ehhez kb. 400km-t kellene autóznom, de sztem még így is olcsóbban jönnék ki, mint ha itt ugranék. Le is vettem az iwiwen a magamról rovatba, h ne gyűjtsenek. Bár sztem nem is gyűjtöttek, sőt abban sem bízom, h lesz is vmi ajándékféle. ( Cenzúra: nem az idén elmélyült és újonnan megismert kapcsolataimra gondolok, bár sztem a "régiek" amúgy sem olvassák a blogomat) Nem pesszimizmus, hanem a kész tényeket látom. Szóval, újabb reménysugár az ugrásra nézve!!! :)
Mikor a hangárban jártunk, épp láttuk, mikor Tóth Ferenc épp készítette a sárkányát a bemutatóra, amit kb. f2kor láthattunk. Épp iszogattunk mikor is Besenyei Péter villant be a légtérbe. Fantasztikus!!! Erre születni kell!!! Ezt látni kell, erről nem is tudok mást mondani, felesleges. Egyik ámulatból a másikba estünk. Malév gép húzott a földtől pár méternyire, ippenpont sikerült lekapni a géppel. :) Érdekes volt, miután vége lett az interjúnak Besenyei Péterrel, az emberek szétszéledtek, pedig utána a Falke 3-as géppár bemutatója is fantasztikus volt.

Kis szünet következett. Eközben kávéhiányunkat szerettük volna leküzdeni, de sörök-üdítők kavalkádjában nem találtuk meg. Mint mindig, mindenhol vásárolók polót, "itt is jártam", és ott megérdeklődtem, h "KÁVÉT!!!" szeretnénk, hol lehet. Most nem lehetett bemenni az épületbe, de megoldották, kinyitották az oldalsó ablakot és ott egy fiatalember /bácsika/ szolgálta ki a jó népet, akiknek már szinte elvonási tüneteik voltak a kávéhiány miatt. :) Ide fele jövet, láttuk a "drágáimat" - ejtőernyősök - ugráshoz készülődni. Nem tudom, h miért vonz ez a világ ennyire, remélem, a közeljövőben kiderül. Miután sikerült energiaszintünket egy kicsit feltunningolni, újabb programok után néztünk.

Tóth Ferenc vitorlázó műrepülését láthattuk először, zenei aláfestéssel. Itt éreztem hiányát a videókamerának, legközelebb már azt is viszem mindenhova. Úgy megyek, mint egyik ismi, csak épp ő, fényképezőgép tartozékokat cipel mindenhova. Majd a Győri Aero Klub sárkányrepülő bemutatója, ejtőernyős ugrások - szívfájdító pillanatok - siklóernyős bemutató. Nagyon jók voltak, nyugalomban szállingóztak a levegőben, h még a látványuk is megnyugtató volt. Míg vártunk a sárkányosokra, a lajtos kocsi árnyékában pihengettünk, mikor kissé megszomjaztunk, csak léptünk párat és ihattunk finom, hideg vizet. Kellemesen elfáradva, kissé koszosan - a fű és lábunk találkozásának maradandó nyoma - elindultunk a messzi távolba kicsi kocsimhoz, közben a sárkányosok repkedtek felettünk.

Kukoricáson átvágva jutottunk ki a főútra, minden villanásra figyelve jutottunk haza, h a következő programomra időben érkezzem.

Necces volt, a reggeli negyed óra most is kiütközött. Szerettem volna több dolgot egyszerre csinálni, nem jött össze, mivel csak egy van belőlem. Néha jobb is. :) Szerettem volna a képeket feltölteni, de az aksi lemerült.

Gyors zuhany, átöltözés, kis csevegés és irány vissza Óvár, Főherceg Vendégház. Természetesen parkolóhely nuku, vagyis akadt egy, kétszeri keringülésre, és persze, tolatva kellett parkolni. Muszáj volt, mert más hely nem akadt, illetve senki más, aki megtette volna ezt helyettem. Végül is sikerült. 19:55-re oda is értem.
Teljesen más műfaj, közeg, leültem, és próbáltam áthangolódni. Szóval a "Közel a szerelem" c. musical összeállításra voltam hivatalos, egy jó barátom játszott benne. Kb. 1 % esélyt adtam arra vonatkozóan, h én ma itt ülhetek. Odaértem, mert ott kellett lennem. :)
A műsorban felhangzottak részletek a következő musicalekből: Képzel riport, Rent, Rudolf, Elisabeth, La Mancha Lovagja, Jekyll & Hyde, Valahol Európában, Anna Karenina, Godspell, Óz, Moulen Rouge, Rómeó és Júlia, Seres Rezső. Nagggyyyooon jól éreztem magam. Főleg, h az előadás végén kaptam egy őszinte baráti ölelést, ami mindennel felért. Kicsit csevegtem még, beleillatoltam egy toszkán borba, ami kellemes emlékeket ébresztett bennem. Nem is kellett innom belőle, de éreztem az ízét is. Itt boldognak éreztem magam, h vannak barátaim, különböző rétegekből, irányzatokból, jó velük lenni, a társaságukban.

Közben lemondtam a párhuzamosan futó Darnai programot, ahol rég nem látott kollégákkal találkozhattam volna, de már nem lett volna erőm oda is kiautózni. Inkább kimentem Levélre, h találkozhassak a repnapos társasággal. Nagyon éhes voltam, úgyhogy Hófehérke módjára, mindenből eszegettem kicsit, egy kis pizza, egy kis dinnye. És megkaptam a hamisítatlan békési házi pálinkát. Muszáj volt megkóstolnom, persze, csak egy gyűszűnyit. A többiek próbáltak rávenni, h iszogassak még, de nem lehet, egy napra egy mese elég (bírság). Elméletileg szülinapot, névnapot előlegeztünk meg. De majd Kapolcson bepótlok mindent. Ha minden jól megy, ők is ott lesznek. Itt is akadtak mondatok, amiknek csak mi, jelenlévők tudjuk a jelentését mint pl. Helló Pista, csókolom Feri bácsi :)))))) bocsi, de ezt muszáj volt leírnom. :))))
Felkerekedtünk, mert protokolláris látogatást kellett tenni a szomszéd falu szórakozó egységében. Hááttt, csalódtam, szörnyű egy hely volt, nem volt maradásom, kb. 3/4 óra után. Lehet, h most ezért rosszallóan néznek rám, de hát szörnyű hely volt.
Keretbe foglaltuk a napot, bírság és szörnyű szórakozóhely. Hazafelé viszont felidéztem a nap legjobb pillanait és természetesen ezek fognak megmaradni bennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése