2009. március 20., péntek

Adósság leróvása a bolhapiacon - 2007. 01.14.


Éjnek éjjelén hazaértünk, kellemes fáradtság volt rajtam. Gondoltam, h reggel korán kelünk, ezért célszerűbb lenne az út porát most lemosni, nem még annyival korábban felkelni!!! Így kb. f3kor sikerült is ágyba kerülnöm. Bár itt le kellett tisztáznom, h mikor kell el hagynom, mert a tulaj épp ügyelt és reggel jött haza. Szerencsére, csak reggel 10re ígérte magát, akkor mi már a Bolhapiac felé vettük az irányt.
Szóval korán kelés, hajnali 8 órakor!!! F10kor randi a másik barátosnémmal és hárman indultunk neki a hagyományos vasárnap délelőtti bolhapiacnak. Hátizsákomat beadtam megörzőbe, annyival könnyebben tudtunk közlekedni. Megérkeztünk a tett helyszínére. Most jóval korábban, mint az elmúlt év utolsó napján. Nagyon sokan voltak, reméltem, h azért megtalálom a bőrtatyós árusunkat - azóta már csak Bolhásnak hívom. Elhoztam a bőr táskát, a kis pohárkákat illetve lapos üvegbe kökénylikőrt. Sztem én jobban meglepődtem, h emlékezett rám, bár kérdeztem tőle, h mennyi esélyt adott nekem, h megjelenek. 100%ot nem kaptam, de azért bízakodott!!! Sajnos, a szavai már nem maradtak úgy meg, ahogyan ő mondta. Legközelebb diktafont viszek, és mindent felveszek!!! Meg is akartuk örökíteni, de persze fotoaparat sem volt nálunk. Ennek így kellett lennie, volt két tanu is hozzá. :) Kiöntöttem a pohárkába, megillatolta, meggynek szimatolta - ahogy elég sokan, pedig még az árnyékában sincs - megízlelte és le akarta nyúlni az egész üvegemet. Mondtam neki, ha ad nekem vmiféle tárolóedényt, nagyon szívesen kiöntöm neki a lapos üveg tartalmát, de azt nem hagyom ott. Rögvest szerzett is. Közölte, h ő pálinkás. Ennek egy kicsit megörültem, mert akkor akár társulhatnánk is, ő hozza a pálinkát, én megkeresem a kökénymezőket és már készen is vagyunk. Majd felvilágosított, h ő csak az utolsó fázisban lép be, mikor is kóstolni kell és mámoros állapotba kerülni tőle. Így már nem az igazi. :) Cserébe jó pénzért - ezt ő azzal magyarázta, h igaz, h nála drágább, de ő sokkal szebb, mint a többiek - választhattam füstölőt, amit ő ajánlott, h szerinte mi az, ami bejön nekem. Nagyon finom illatot vettem, ha minden igaz, pézsmát. Legközelebb február 24 v 25én megyek Bpre és ki is látogatok hozzá. Mire ő, addig még nagyon sokat kell aludni. Hihetetlen egy ember! Fogalmam sincs, h hogyan hívják, de nem is ez a lényeg. Bolhás, az ismeretlen ismerős!!! :)
A hagyomány második részeként, beültünk a Mai Manó kávéházba -ezt is most tudtam meg, h így hívják - sajnos, az Eszternek el kellett sietnie, de az Anettel még maradtunk is egy dbig. - persze akkor még nem tudtam, h az átszállásomnál csak 3 perc áll rendelkezésemre, ez azért fontos, mert akkor vagy később v előbb mentem volna haza - Mondtam is a többieknek, h most tudnék itt élni, de sajnos még a kiszemelt munkaterület nem figyelt fel rám, de ami késik,az nem múlik. Már mindent elterveztem ez ügyben, naponta többször elmondogatom, alfában elképzelem, kérek némi angyali segítséget is hozzá, persze a való világban is keresem az utat a cél eléréséhez.
A vonatozásom megint necces volt. A kalauz közölte, miután megnéztem, h hol és hogyan kell átszállnom, h olyan, mint csatlakozás megszűnt, tehát egyik vonat a másikat nem köteles bevárni. Így csak drukkolhattam magamnak, h egy picivel előbb érjen be a vonat Győrbe, h több időm legyen az átszállásra, mint 3 perc. Előbb értünk, előbb mentünk, de szerencsére elértem. Így, mivel bejöttek értem, az autómmal, f5re értem haza. Nagyon nem tudtam szusszanni, mert este mentem dolgozni. De megint nagyon jól éreztem magam!!! Köszönet mindenkinek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése